Zprávy z Mnichova 2

27.10.2013 18:17

Přeji Vám krásný den, nebo krásnou noc při čtení druhého blogu Zpráv z Mnichova :)

Protože jste kladně přivítali nápad o psaní Blogu ZzM, za co jsem moc rád a těší mě to, hned se pustím do vyprávění. Závěrem minulého blogu jsem skončil u velmi zajímavých představeních, které máme na repertoáru. Již příští týden nás čeká další z nich a to 2.11. komponovaný večer Goldberg variations/Gods and Dogs. Já se představím v první části večera a to v Gv. v choreografii Jaromeho Robbinse. Tento kus je poměrně dlouhý, trvá přes 1h20min, ale musím uznat, že každý správný baletoman by ho měl vidět. Jedná se o abstraktní tanec, který je neuvěřitelně skvěle zakomponován do hudby J.S. Bacha. Celé dva týdny intenzivně pracujeme s baletním mistrem Benem Huysem, který po celém světě zkouší Robbinsův repertoár. Mě to velmi připomíná krásně strávenou dobu ve Washingtonu D.C. , kde jsem měl tu čest učit se od madam Suzanne Farrell, která mě poodevřela dveře do světa amerického baletního stylu.

Druhá část večera je věnována Jiřímu Kyliánovi a jeho Gods and Dogs. Tuto choreografii jsem zatím měl možnost shlédnout jen na DVD, ale upřímě se na ní moc těším! A nejen na ni, ale i na Lukáše Slavického a Zuzanu Zahradníkovou, kteří v ní vystoupí.

 

Zde je ukázka:

 

Jedna z nejlepších balerín součastnosti Polina Semionova v Bayerisches Staatsballett!

Tato vyjímečná tanečnice bude hostovat v BsB a to rovnou ve třech různých představeních.

Zde jsou termíny:

Marius Petipa/Patrice Bart
Bajadéra
Fr 22.11.13, 19.30 Uhr, k-a-r-t-e-n
Sa 30.11.13, 19.30 Uhr, k-a-r-t-e-n

John Neumeier
Sen noci Svatojánské
So 08.12.13*, 18.00 Uhr, k-a-r-t-e-n
Sa 14.12.13, 19.30 Uhr, k-a-r-t-e-n
 * Představení na počest "srdce pro srdce Nadace pro život!"

John Neumeier
Louskáček
Sa 18.01.14, 19.30 Uhr, písemná objednávka
So 26.01.14, 19.30 Uhr, písemná objednávka

 

( Info a foto: https://www.bayerische.staatsoper.de/ )

 

Ukázka Poliny Semionové a Roberta Bolleho

Pro dnešek je to vše :)

Příští blog napíši podle Vás ...

Co Vás bude zajímat napište do komentářů:

Komentáře

Louskáček

Eva M. | 29.10.2013

Dobrý den Adame, chtěla jsem se zeptat jestli budete tančit Louskáčka v Praze ? Děkuji Eva M.

Přidat nový příspěvek

Zprávy z Mnichova do Vašeho E-mailu

Mějte Zprávy z Mnichova jako první v e-mailu...