Adam Zvonař v Tandemu Jana Rosáka

07.03.2013 21:10

Adam Zvonař v Tandemu - Foto: Jana  Chládková

Adam Zvonař v TandemuFoto: Jana Chládková

V Tandemu s Janem Rosákem byl baletní tanečník, sólista Národního divadla v Praze Adam Zvonař. Povídali si například o tom, kdo ho přivedl k baletu, kde nabyl nejvíce zkušeností nebo jak se dostal do sboru baletu Národního divadla.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Dobrý den vám, milí posluchači, přeje Jan Rosák. Dnešní Tandem má tak trošku na svědomí dědeček mého dnešního hosta. Byl to totiž právě on, kdo bral svého vnuka na koncerty vážné hudby. Jednoho dne se rozhodl vzít vnoučka na dětské baletní představení Sněhurka a sedm trpaslíků. Vnukovi se balet zalíbil, a tak tu dneska se mnou sedí baletní tanečník Adam Zvonař. Dobrý den, vítám vás.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Dobrý den.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Adame, jestliže vaše první baletní krůčky vedl dědeček, tak mě docela zajímá, copak na to říkali rodiče. Po písničce si o tom řeknem víc.

/ Písnička /

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Tahle ta muzika byla z jiné pohádky, ne ze Sněhurky a sedm trpaslíků, nýbrž ze Šípkové Růženky. A, pozor, to už je hudba, na kterou dneska Adam Zvonař tančí. Je to tak, viďte?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Ano, přesně tak.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
No, ale víte co? U vás se mi přímo podbízí takové klišé slovní - vezmeme to od Adama. Vezmeme to od vašeho narození. Tak kdepak?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Tak narodil jsem se v Plzni, jsem revoluční dítě roku 1989, v listopadu.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Přímo v listopadu?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Přímo v listopadu. A dále jsem se začal věnovat již v útlém věku baletu.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Počkejte, počkejte, takhle rychle to určitě nebylo. V kolika letech to bylo, když vás vzal ten dědeček?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Já si to přesně nepamatuju, ale myslím, že asi tak ve 4 letech.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Už takhle? A vod tý doby už vás to bere?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Ano. 

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
A nikdy jste si neříkal, že byste chtěl dělat něco jiného než balet?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Tak přišly nějaký nápady, ale prostě to poslání k tomu baletu jsem měl prostě vodmala, tak se toho držím.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
No a teď se vracím k tomu, co jsem říkal vlastně v úvodu, co na to říkali, na to rozhodnutí vaše a dědečkovu inspiraci rodiče.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Tak rodiče byli šťastní, že jsem se v něčem našel, že jsem se něčemu věnoval, takže mě v tom opravdu celá rodina podporovala, jak maminka, tatínek, kteří mě vozili na balet hned po škole, protože jsem z Plzně, ale narodil jsem se ve Starém Plzenci, takže jsem musel dojíždět do Plzně. Takže to byli oni, kteří mě vozili.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
A bylo takové jako podhoubí v rodině hudební, muzikální, kulturní?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Vůbec ne, vůbec ne. Možná babička někdy v mládí se pokoušela o nějaké herecké etudky, ale opravdu nikdy nesměřoval nijak k umění tanečnímu.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Až by.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Nebo hudebnímu.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Tak dobře, tak začal jste dělat ten balet už trošičku jaksi jako kluk na lidové škole umění nebo?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
V baletní přípravce při Divadle Josefa Kajetána Tyla v Plzni.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Aha, aha. No a potom asi následovala už logicky konzervatoř taneční?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Ano, potom následovala konzervatoř.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Bylo to opravdu takové jaksi bezproblémové směřování, anebo tam byl někde zádrhel?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Tak ty první 2 roky, jak jsem byl malé dítě, tak jsem nechtěl docházet na ty hodiny toho baletu, protože mě to nebavilo.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Tak přece jenom.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Přece jenom. Ale právě dědeček mi říkal, že když jsem se k něčemu rozhodl, nadchl, tak vždycky, to přišlo nějak v polovině toho roku školního, tak mi řekl, vydrž to do konce toho školního roku a potom se uvidí. No a potom se uvidělo, že mě to stále bavilo, takže jsem pokračoval dál.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Jestliže jste teď navržen na cenu Thalie, to už trošičku předbíhám, tak jak to tak poslouchám, tak jestli to dobře dopadne, tak kus té Thalie bude asi patřit dědečkovi, viďte.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Určitě. 

/ Písnička /

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Můj dnešní host Adam Zvonař je baletní tanečník. Je členem Baletu Národního divadla. Je to tak, viďte?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Přesně tak.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Ale ještě, než se to povedlo, tak já teď trošičku odskočím od té vaší kariéry, ve které budeme určitě ještě pokračovat, k takovým věcem, které mě docela zajímají, protože není to obvyklé, aby se český umělec dostal už v útlém věku nebo v mladém věku na různé zahraniční stáže. Vám se to povedlo. Vy jste byl, jestli se nepletu, v roce 2008 na stáži ve Washingtonu. Jak se to stalo, že jste se tam dostal a jak to pak probíhalo?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Tak madam Susan Farell, která vytváří kurzy ve Washingtonu D.C. pro mladé baletní tanečníky, se rozhodla, že udělá výběrové řízení, casting tady v České republice, konkrétně v Praze. A konkrétně z tohoto castingu jsem vyšel já a Kristina Brabencová, která je teď v kanadském baletu.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
No, tak povídejte, jak vypadá taková práce na stáži ve Washingtonu D.C.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Pro mě to bylo úžasný, protože jsem se poprvé dostal v 17 letech do Ameriky. Byl jsem tam 3 týdny. Bylo to docela náročné, protože jsme měli každý den dvakrát hodinu. To znamená to cvičení u tyče všechno dvakrát. Dopoledne a odpoledne. Takže to bylo opravdu intenzivní zkoušení, cvičení a bylo to prostřídáno různým programem, abysme vlastně taky poznali tu Ameriku, přímo konkrétně ten Washington D.C.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Myslíte jaksi turistickým programem.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Přesně tak. 

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Aha. Když se v 17 letech dostane mladý kluk do v podstatě skoro mekky baletu, málem do Ameriky, že jo, tak jestlipak se pod vámi nepodlomila kolena?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Já myslím, že ne. Byla to pro mě úžasná zkušenost, jsem za ní velice rád. A jsem rád v to, že tady můžu něco vlastně předvést divákům, co jsem se tam naučil. Konkrétně třeba v baletu Americana 3, kterej máme teďko na repertoáru, kde tančím hlavní sólo v Balencinově choreografii téma Variace.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
A naučil jste se tam opravdu něco, co by, dejme tomu, nikde jinde nebylo možno vstřebat? Nějaké zvláštní prvky třeba nebo pojetí?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Tak taneční prvky vychází z té ruské baletní školy, ale celkově ten systém tý práce a práce s tou energií.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
S energií vlastního těla myslíte.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Přesně tak.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Zkuste to konkretizovat.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Přenosu třeba na diváka. Všechna ta práce je rychlejší. Třeba i to může znamenat to, že vlastně máme na těle svaly, které různě pracujou v různé rychlosti, podle toho, jak zadáváte vlastně příkazy. Ale ty příkazy přichází z mozku a pan Balacin říkal, že i mozek je sval a ten se také musí trénovat. Takže proto jsou ty kombinace rychlejší a složitější.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
To je to zvláštní.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
To je to zvláštní.

/ Písnička /

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Talentovaný baletní tanečník Adam Zvonař je dnes hostem Tandemu. Jak už nám prozradil, tak od dětství v podstatě směřoval k tomu, co dělá dneska velice cílevědomě a jednoznačně. Hodně vám pomohla ta stáž v té Americe. Teprve potom jste dostal nabídku na angažmá od Národního divadla?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Ano. Po škole jsem se rozhodoval, co dál. Takže jsem šel na konkurz do Baletu Národního divadla, kde je šéfem Petr Zuska. Konkurz jsem složil a nastoupil jsem do sboru baletu. Po roce přišla demisólová nabídka.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Počkejte, co to znamená? To bude něco jako podsólo. Je to tak?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Přesně tak.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Jak se tomu říká? Vedlejší role třeba?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Může se to tak říct. My přímo to máme rozdělený na sborové role, demisólové, sólové a první sólové role.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Aha, aha. Co třeba tančí takový demisólista?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Demisólita může tančit třeba v Labutím jezeru Padetroa. Je to přítel vlastně prince, kamarád, který tančí se 2 dívkami. Je to typická demisólová role.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
A když se vám demisólová role povede, tak směřujete nahoru k sólům?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Přesně tak. Ale já musím říct, že jsem měl takový přeskok. Já jsem dostal demisólovou smlouvu vlastně hrozně rychle. Zatančil jsem vlastně v Baletománii Konráda. Potom si vlastně ani nevzpomínám, co dál za demisólové role. A potom přišla už velká, dá se říct hlavní sólová role, a to prince v Labutím jezeře.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
No, tak to je ale opravdu už skoro teda mekka jaksi pro tanečníky. Je to tak?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Ano. 

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Tomu se říká už opravdu bomba. To je skoro hauptka, že jo. Tak Odetta je Odetta, ale k tomu se nikdy nepropracujete. Ale může být větší role v Labutím jezeře než princ? Asi ne.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Ne, ne, to je ta hlavní role.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Nezatočí se trošičku takhle mladému tanečníkovi hlava? Když tančíte, tak se vám nezatočí hlava, protože máte na to systém. Já jsem si toho všimnul. Točíte hlavou. Jak se to dělá?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Vlastně pořád do stejného bodu se musíte koukat. A potom tělo vlastně otáčet a tu hlavu vždycky otočit do stejného.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Tak to je fyzicky, ale co psychicky. Nezatočila? 

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Psychicky já myslím, že jsem to zvládnul dobře a neměl jsem žádnej problém, myslím.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
To je dobře. Já to vidím dokonce na vás a je to velice sympatické. Tak v tomhle tom vydržte.

/ Písnička /

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Tak jsme si pustili kousek muziky, která provází tu roli, o které tady mluvil Adam Zvonař, roli prince taky třeba i na Národním divadle z Labutího jezera. Ale v Národním divadle teď zůstaneme, i když půjdeme mezi klasiky českého humoru, protože Adam Zvonař si vybral osobnost v podstatě kolegy z Národního. Ale, jak jste se sám přiznal před tím, tak se ani nepotkáváte.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Ani se nepotkáváme, protože máme baletní sály a celkově naše stanoviště je v Anenském areálu a vlastně my docházíme na představení do Národního divadla, pouze na ty představení. Takže se ani se složkami činohry nebo opery nesetkáváme.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Tak jste ho asi viděl, dejme tomu, ve filmech nebo v televizi. Ale viděl jste ho třeba na jevišti taky?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Na jevišti jsem ho viděl v krásné inscenaci Sluha dvou pánů.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
No, tak to jsem právě měl na mysli, jestlipak jste si to nenechal ujít. A těžko, protože to je pochopitelně Mirkovo parádní číslo. Tak my si teď dáme jiné jeho parádní číslo. Vy jste si ho vybral, tak si ho užijete.

/ Ukázka /

/ Písnička /

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Mladý baletní tanečník Adam Zvonař je hostem dnešního Tandemu. Pořád říkám mladý, vy jste ani neřekl věk.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
23.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
23. Je to ideální věk pro tanečníka nebo?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Tak úplně ideální není, ale.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Zraje později.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Přesně tak, zraje později.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Jo? Tak v kolika je ideální?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Já si myslím tak k tý třicítce, kdy se vlastně nasbírají ty zkušenosti, kdy se vlastně ta technika zarývá do těch nohou, kdy vlastně máte možnost víc pracovat na tý herecký stránce. Ale neznamená to, že já na ní nepracuju, samozřejmě musíte už na škole na sobě pracovat.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
To je jasný, ale taky zúročujete zkušenosti, taky asi máte už větší i taktické jaksi znalosti, to znamená, víte třeba, dejme tomu, jak jaksi člověk může, teď to řeknu možná ošklivě ulevovat, aniž by to bylo třeba znát. To znamená, že nemusíte jaksi, tělo nemusí být v křeči, ale už je to plynulejší. Tak trošičku já teoretizuji teď, ačkoliv na to nemám právo. Ale myslíte si, že třeba, dejme tomu, tanečník může být skvělý i, dejme tomu, ve 40 letech? Víte, na co narážím? Třeba na Jaromíra Jágra, který je úžasný hokejista, ve 40 oslňuje svět. Může být taky tanečník v takové kondici?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Samozřejmě. Takovéto tanečníky v divadle máme a celkově ve světě tančí. Tam je nádherný se na ně dívat právě po té herecké stránce, kdy vlastně oni přináší něco víc třeba než ty mladší tanečníci, jako jsem já.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Tak ale vy jste toho už přinesl dost a taky si toho všimla akademie. Takže jste nominován na cenu Thalie. Za kterou roli?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Je to princ Desiré v baletu Šípková Růženka.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Když jste tu roli studoval, když jste ji premiéroval, když ji tančíte, měl jste opravdu pocit, teď se mi to povedlo, tohle to je to, co jsem zatím nejlépe vystřihl?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Je pravda, že to byla moje první premiéra, kterou jsem nastudovával s choreografem, jinak jsem dostupoval do těch rolí, protože už byly na repertoáru a toto byla moje první role, která v podstatě, dá se říct, že byla šitá na mě.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Proto. A komu tahle vděčíte za to? Protože to pochopitelně není dílo jenom jaksi vaše, komu vděčíte za to, že se to povedlo?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Panu Javiérovi Torésovi, který je choreografem a režisérem tohoto krásného baletu. A samozřejmě jsou tady baletní mistři, například Michaela Černá nebo Ingrid Němečková, která působí teda ve finském národním baletu a vlastně dojela sem nám pomoct.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Míša Černá byla hostem taky tady u nás v Tandemu. Jak ta vám pomáhala?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Moc. A ta mě vlastně pomáhala i s přípravou té role prince Zigfrieda do toho Labutího jezera, která byla moje první sólová role, a za to jí strašně moc děkuju. Míša je úžasnej člověk a moc si jí vážím.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Choreograf a režisér Šípkové Růženky je Španěl?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Ano, je to Španěl, ale vlastně působil ve Finsku a celkově tady v Evropě je uznávaný. A měl možnost právě postavit Šípkovou Růženku tady v Praze.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
A je to poznat, že to je Španěl, třeba na způsobe jeho pojetí choreografie?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Podle mě každý si najde v tom své. Já si myslím, že něco tam určitě je vidět.

/ Písnička /

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Hostem Tandemu je dnes baletní tanečník Adam Zvonař, mladý sólista Baletu Národního divadla. V současné době je v očekávání, jestli to dopadne dobře s tou cenou Thalie. Ale já si myslím, že když to nedopadne teď, tak nebudete asi příliš smutný. Samozřejmě, že to zamrzí, těch šancí můžete mít ještě spoustu, že jo.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
No, já si myslím, že už nominace užší je opravdu jako úžasná, já jsem za ní velice rád. A to by byla jenom třešnička na dortu, kdyby to vyšlo.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Budeme držet palce. No, ale já jsem chtěl tenhle ten moment postavit na jednu stranu a na druhou ty momenty, kdy člověk je úplně jaksi v jiném rozpoložení mysli, to znamená, když se úplně tak nedaří. Stalo se taky někdy, že už jste měl chvíle, kdy jste si říkal a že já nedělám něco úplně jinýho a tohle to se mi nedaří a jak na to jít a vůbec netuším a kdo mi pomůže?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Určitě ano. Třeba na škole, na taneční konzervatoři to bylo těžké, náročné. Třeba, když to začnu od začátku, tak v prvním ročníku se mi strašně stejskalo po rodičích, po rodině v Plzni, protože jsem na konzervatoř nastupoval v 11 letech a bydlel jsem tady v Praze na internátu. Takže to bylo první takový jako zaváhání, jestli pokračovat dál. Takže to jsem překonal. Potom někdy v polovině studia jsem se rozhodoval, jestli je to opravdu to pravé ten balet, protože tomu musím zasvětit vlastně celý život. Takže jsem se rozhodl, že vlastně jiná možnost ani není.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
A když tak třeba hostujete, už se vám povedlo hostovat i v cizině, tančit na cizích scénách. Nestýká se, když jste takový stýskací typ, nestýská se vám tam ještě víc třeba?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Tak já myslím, že už jsem z toho vyrostl a ba naopak se těším na každé vycestování, poznání nějaké nové kultury.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
A jsou tam na vás hodný všude?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Já myslím, že ano.

/ Písnička /

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Ještě chviličku bude hostem dnešního Tandemu baletní tanečník Adam Zvonař, který je teď navržen na cenu Thalie. Ale už nějaké ceny taky samozřejmě nasbíral. Jestli se nepletu, mám tady poznamenáno, že v Istanbulu jste postoupil až do semifinále letní baletní soutěže, v baletní soutěži v Olomouci jste získali hlavní cenu Grand Prix. Tedy získali, říkám získali, to s vaší partnerkou Radkou Příhodovou.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Ano, přesně tak, s mojí Raduškou, ano.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
To je vaše Raduška přímo takhle, to je vaše Raduška. Hezky o ní mluvíte, to je správné. No a když jsme u vás a u vašeho v uvozovkách soukromí, tak tady mám poznámku, jedinou poznámku, co se vašich koníčků týče, že prý jste přímo šílenec do internetu. 

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Tak dá se to tak říct, hodně mě zajímá internet, celková medializace baletu. Vytvářím si svoje webové stránky.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Ty můžete prozradit dokonce, ať se podívají.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
www.adamzvonar.cz.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Jednoduché, ano.

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Jednoduché. A vytvářím je pro další kolegy vlastně ze souboru. Líbí se mi, když vlastně ten balet je medializovaný, protože si myslím, že si to zaslouží. Je upozaďován různými komerčními.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Jinými aktivitami, to jasně, samozřejmě. Ale to je dobře, že to děláte. Jakým způsobem, dejme tomu? Tam jaksi se snažíte propagovat světový balet nebo náš balet?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Nezáleží, jestli to je světový nebo český. Samozřejmě spíše tíhnu k českému baletu, ale to propojení je někdy zajímavý.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Co vás teď čeká? Co vám prozradilo vedení Baletu Národního divadla, pan Zuska, že na vás chystá?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Takže v nejbližší době budu mít premiéru v Šípkové Růžence. Ne mojí premiéru, ale Nikoly Márové, první sólistky baletu, kdy spolu vytvoříme hlavní pár v Šípkové Růžence.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Čili, máte novou partnerku?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Mám novou partnerku. A potom v průběhu května vlastně odjíždí soubor baletu tančit do Jižní Ameriky, kam jsem byl vyslán já a moje partnerka Radka Příhodová.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Co tam budete tančit?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Satanelu. To je takový soutěžní číslo spíš, efektnější právě s Radkou Příhodovou a dále pak Šípkovou Růženku.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
To je na nějaké soutěži nebo?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Je to gala, gala představení.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
No, tak ať vám tam všichni tleskají, ať všichni poznají, že česká baletní škola pokračuje i v osobě mladého tanečníka Adama Zvonaře, který byl dnes hostem Tandemu. Díky. Mějte se moc hezky. A co se přeje tanečníkům?

Adam ZVONAŘ, baletní tanečník
--------------------
Toi, toi.

Jan ROSÁK, moderátor
--------------------
Toi, toi. Tak toi, toi.